Klacht Foto klein: Niet altijd lagere prijs dan andere internet aanbieders.Dit wordt wel gesuggereerd in de advertentie uitingen van Foto Klein.

Anoniem

Ik wilde een Samsung UE 40ES 8000 kopen + nog extra's zoals een Bluray-speler,Vogels ophangbeugel, Vogel's kabelkolom+ 2 multimedia-dragers en een HDMI kabel.
De laagste internetprijs voor de Samsung tv was Ca. € 1.100,- bij diverse aanbieders ,o.a Redcoon.nl en Plasmavisie.nl
Prijs bij Foto Klein € 1.489 bij de vestiging in Barendrecht. Ik heb de verkoper gewezen op de advertentie van de firma Klein, waar zij in beweren dat ze altijd goedkoper zijn dan de laagste internet aanbieder. Ahankelijk van de aankoopprijs wordt dan een extra korting gegeven,zodat de prijs altijd lager is. Toen ik de verkoper daar op wees, was het verhaal dat dat alleen geldt voor Nederlandse modellen. Dit vind ik misleiding !

Hoewel ik na wat onderhandelen en omdat ik meer producten wilde kopen, was men bereid een korting op de tv te geven, doch de prijs blijft aanzienlijk hoger dan de laagste internet-aanbieder.
Ca. € 200,- . Ik verwacht van een bedijf als Foto Klein nog een behoorlijke compensatie. Het feit
dat Samsung een cashback actie van € 150,-- of een Galaxy Tab 2 kado heeft tot 31-12-2012 doet m.i. niet terzake !

Wij vinden dat Foto klein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Foto klein?