Klacht Foto klein: Verdwenen Tablet

Y M

Tablet op 25 jan 2016 ter reparatie aangeboden. Uiteraard nog in de garantieperiode.
Op 3 febr. is Foto Klein failliet. Winkel dicht, wordt geen telefoon meer opgenomen. Dus mailen naar curator. Tig keer gedaan en na een half jaar dus maar telefonisch contact. Van het kastje naar de muur gestuurd, maar eindelijk werd het uitgezocht. Resultaat is dat de tablet in de boedel niet is aangetroffen, ook niet bij een eventuele reparateur, en ik naar de tablet kan fluiten. Kan wel een claim indienen . want tenslotte heb ik nu een vordering op Foto Klein. Wel gedaan, maar dat zal waarschijnlijk geen resultaat opleveren. Dus Foto Klein , bedankt voor de geweldige service waar jullie altijd reclame voor hebben gemaakt. Had mij liever een telefoontje gegeven met de stand van zaken zodat ik de tablet op had kunnen halen en hem bij een ander bedrijf ter reparatie aan had kunnen bieden. Dat had service geweest. Nogmaals bedankt !!!

Graag mijn geld terug.

Wij vinden dat Foto klein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!