Klacht Foto Koch: 2x een halve foto ontvangen. Zonder de bovenzijde van het hoofd

Klachtnummer
# 361536
Gebruiker
Esther02
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben 2 foto’s ontvangen waar de bovenzijde van het hoofd van onze dochter niet op staat. Telefonisch contact opgenomen en de medewerkster Daphne geeft aan dat het zo hoort. Met veel moeite wil zij 1 nieuwe foto opsturen maar de andere wil zij niet vervangen terwijl deze ook voor de helft is. Zij geeft aan hier veel klachten over te hebben gehad en het daarom niet te willen vergoeden. Medewerkster heeft de telefoon weg gedrukt midden in het gesprek. Zonder oplossing.

Gewenste oplossing

2 Nieuwe foto’s ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Foto Koch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Foto Koch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen