Klacht Foto Koch: Betaald en toch aangemaand

Jacko

Nota betaald en een jaar later wordt ik er nog steeds van beschuldigt dat deze niet is betaald. Een cursus administratie moeten ze daar eens gaan volgen.
Ook de foto's zijn super slecht. Je dochter moet ze aan jou overhandigen en binnen 2 weken moet je ze retour meegeven of betalen. Zij geven een minderjarige hiermee wel een grote verantwoordelijkheid. Ook heb ik nooit toestemming gegeven om foto's te maken van mijn dochter.
Een week te laat om ze te retourneren. Om alle ellende te voorkomen dacht ik ik betaal ze netjes. Maar dit heeft niks geholpen, zij blijven volhouden dat ik niet heb betaald.
Ze moeten ook maar eens een cursus fotografie gaan volgen, want zelfs een amateur kan dit beter

Zoals ik middels brieven heb aangegeven. Zij kunnen de lelijke foto's retour krijgen en dan wil ik mij geld retour. Ze liggen nu in de kast weg te rotten. En anders moeten ze hun administratie maar eens goed nakijken. Of zit daar iemand die zijn eigen zakken zit te vullen.

Wij vinden dat Foto Koch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Foto Koch?