Klacht Foto Koch: betalen voor niet ontvangen foto

Klachtnummer
# 296775
Gebruiker
antondekoning
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb vorig jaar een groot deel van het jaar gemist, wel een schoolfoto gemaakt maar zover ik weet niet ontvangen, zo heeft mijn moeder niet betaald omdat de factuur meestal bij de foto gegeven wordt, hierna lang niks gehoord en sinds een paar weken brieven van het nib, na hun gemaild te hebben over de laatste uitspraken van rechters geen reactie gekregen. nu heb ik wesselsz achter mij aan, ik heb het niet heel breed en hoop dus dat dit ook op te lossen is. desnoods betaal ik de waarde van de foto

Gewenste oplossing

geen betaling, desnoods waarde van de foto

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Foto Koch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Foto Koch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen