Wij vinden dat Foto Koch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Foto Koch: Dwangverkoop en idioot korte termijn waarop gereageerd moet worden
Details
Klacht
Foto Koch: "Ik stuur u een aantal producten op . Als u ze niet wilt hebben dan moet u het ze binnen drie dagen terugsturen anders moet u alles betalen". Blijkbaar moet ik het ook op eigen kosten terugsturen, want een retourenvelop is niet bijgevoegd.- Ik had niet om de producten gevraagd.
- de retourtermijn is bizar kort en juridisch volkomen onhoudbaar.
- IK moet blijkbaar betalen (porto)voor producten waar ik a. niet om heb gevraagd en die ik b. ook niet wil.
- via de telefoon hoor ik dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen maar uiteindelijk komen we er achter dat de zaak al gesloten is.
Gewenste oplossing
Die het zoals foto Bouchier in Groningen: foto's op hun site te bekijken en desgewenst te bestellen.Voor mijzelf: a.u.b. een retourenvelop. En terugsturen binnen drie dagen kunt u wel vergeten. Aan dit soort 'dreig'brieven heb ik geen behoefte en ik wens er niet aan mee te werken.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.