Klacht Foto Koch: Dwangverkoop en idioot korte termijn waarop gereageerd moet worden

Klachtnummer
# 75674
Gebruiker
hella
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Foto Koch: "Ik stuur u een aantal producten op . Als u ze niet wilt hebben dan moet u het ze binnen drie dagen terugsturen anders moet u alles betalen". Blijkbaar moet ik het ook op eigen kosten terugsturen, want een retourenvelop is niet bijgevoegd.
- Ik had niet om de producten gevraagd.
- de retourtermijn is bizar kort en juridisch volkomen onhoudbaar.
- IK moet blijkbaar betalen (porto)voor producten waar ik a. niet om heb gevraagd en die ik b. ook niet wil.
- via de telefoon hoor ik dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen maar uiteindelijk komen we er achter dat de zaak al gesloten is.

Gewenste oplossing

Die het zoals foto Bouchier in Groningen: foto's op hun site te bekijken en desgewenst te bestellen.
Voor mijzelf: a.u.b. een retourenvelop. En terugsturen binnen drie dagen kunt u wel vergeten. Aan dit soort 'dreig'brieven heb ik geen behoefte en ik wens er niet aan mee te werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Foto Koch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Foto Koch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen