Klacht Foto Konijnenberg: Foto Konijnenberg. Geen informatie is ook misleidende informatie.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 251994
Gebruiker
J. Brugge
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het zoeken naar een leverancier voor een door mij
gewenste camera op de site van Foto Konijnenberg terecht gekomen.

En besloten daar de order te plaatsen omdat zeer duidelijk
wordt aangegeven voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd.

Ook nergens tijdens het bestel proces erop gewezen dat er
een uitzondering is, ook de bevestiging maakt nergens een vermelding van.

De volgende ochtend was ik verbaast er geen track en trace
code was verzonden en heb dat bij Foto Konijnenberg gemeld via e-mail.

Kreeg in de middag een mail terug met de mededeling wij
versturen op zondag geen orders.

Als mij dit duidelijk was geworden op de site of gedurende
het bestel proces was ik elders gaan zoeken en had de order nooit geplaatst.

Geen informatie is ook misleidende informatie.

De oplossing

Een excuus zou mooi zijn, beter een aanpassing aan de website

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Foto Konijnenberg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Brugge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moet het aangeboden pakket maar weigeren, krijg dan het bedrag terug. Enige empathie zou de medewerker sieren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Foto Konijnenberg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen