Opgelost door Foto.com: te klein afgesneden foto

M.J. Berkx

foto voor 150 kerstkaarten werd storend te klein op 126 mm i.p.v. 130 mm afgesneden

terugstorting van betaald bedrag (€37,79) heeft volgend helpdesk op 30-12-2013
plaatsgevonden, maar bedrag is tot op heden niet bijgeschreven.

terugstoring gemaakte kosten
zoals gemeld op:
https://fotocomsav.zendesk.com/requests/173442 d.d. 30-12-2013

Foto.com
    Geachte mevrouw Berkx,Als eerste mijn excuses dat je nu pas een reactie krijgt op je klacht hier. Doordat ik hier nooit van op de hoogte ben gesteld kon ik helaas ook niet eerder antwoorden.Ik zie dat je bestelling en conversatie met de klantenservice al dateert van voordat ik bij FOTO.com in dienst ben gekomen, maar dat neemt niet weg dat ik dit graag alsnog voor je recht wil zetten. Zou je mij op nl@newsletterfoto.com je IBAN en BIC nummer kunnen doorsturen? Ik ga dan de toen ingevoerde terugbetaling laten nakijken en als hij destijds niet is uitgevoerd dit nu alsnog in orde brengen.Dat is uiteraard het ministe wat we kunnen doen en ik zie je gegevens dan ook graag tegemoet.Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekeken dan hoor ik het natuurlijk graag.Met vriendelijke groet,
    Niels Hoogenhout
    Country manager Nederland & Vlaanderen
    M.J. Berkx
    klacht is na lang aandringen en veel misverstanden afgehandeld (geld terug); dat was voordat foto.com meedeed met het klachtencompas.
    m.vr.gr.