Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Fotoalbum besteld, Nog steeds niet geleverd!
Details
De klacht
Op 09-10-2016 heb ik een fotoalbum besteld van mijn vakantiefotos. In het verleden heb ik dit ook al een keer gedaan bij Fotoalbum.nl en hier was ik toen erg blij mee. Vandaar dat ik nu weer bij Fotoalbum.nl een fotoalbum heb besteld. Maar inmiddels meerdere malen gebeld en gemaild. 0,0 respons! Inmiddels is er een aangetekende brief verstuurd naar het hoofdkantoor, maar zelfs hier geen respons op. Ik wil gewoon mijn fotoalbum hebben. Wat zou ik alsnog kunnen doen? Wie heeft hier ervaring mee, en wie kan mij zeggen hoelang het tegenwoordig duurt bij Fotoalbum.nl? (in plaats van de 5 werkdagen die ze beloven op de website).De oplossing
Ik wil graag dat mijn fotoalbum alsnog spoedig geleverd wordt, en als dit niet het geval meer is. Dan wil ik mijn geld terug. Dit ivm dat fotoalbum.nl dan ingebreke wordt gesteld van het leveren van het fotoalbum.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.