Opgelost door Fotoalbum.nl (Failliet): Fotoalbum nooit geleverd en geen contact

# 197236

Beste heer/mevrouw,

Ik heb in juli/aug een Fotoalbum samengesteld via digitaal programma, 7 stuks besteld en betaald.
Na >7 dagen heb ik meerdere keren contact opgenomen, voicemailbandje (later is het telefoonnummer ook van site gehaald).
Zeker 5 emails gestuurd (via contactformulier) met de vraag of bestelling verlaat is/hoeveel verlaat/uberhaubt nog komt/iets van informatie of reactie maar niets ontvangen.
Via Facebook ook om antwoord gevraagd en comment achtergelaten.
Hier zag ik dat meer personen (boze) comments hebben achtergelaten.

Het ergste vind ik nog wel dat nu WEL de site veranderd is (Sinterklaas-actie) terwijl er al zeker 3 maanden NIETS is geleverd (lijkt het).
Ik begrijp niet goed waarom het aannemen van nieuwe orders belangrijker kan zijn dan eerst de oude orders te verwerken of in ieder geval te woord te staan.
Een bericht met updates op de hoofdpagina is toch een kleine moeite?

Mvg,
Kristel Filius/Karen van Brederode

Ik zou graag nog deze week een reactie willen en anders mijn geld terug.
Dit heeft 3 maanden geduurd en in deze periode heb ik geen enkele reactie gehad.
Inmiddels heb ik uren en uren besteed aan het maken van een nieuw album via een andere leverancier zodat het op tijd binnen kan zijn voor Sinterklaas.
In de levertijden van dit andere bedrijf heb ik nu meer vertrouwen. Graag zou ik mijn bestelling daar plaatsen en mijn geld terugvragen bij fotoalbum.nl.

KRIS
    Ik weet niet of het toevallig is, maar gisteren is ons betaalde geld teruggestort!
    Een pleister op de wond na al die uren besteed te hebben aan het maken van een mooi album.
    Of dit door toedoen van Fotoalbum.nl is of via de bank (aanvraag gedaan tot terugstorting door betaling per creditcard) is mij nog onduidelijk.

KRIS

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?