Opgelost door Fotoalbum.nl (Failliet): fotoalbum.nl levert niet en is onbereikbaar. Wel al betaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 197373
Gebruiker
bloemblaadjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

13 november een fotoboek online besteld en betaald. Nog steeds niet binnen. Op mail reageren ze niet. De chatfunctie werkt niet. Telefonisch onbereikbaar. Krijg de indruk dat ze niet meer bestaan, maar wel geld kunnen laten betalen voor online besteld produkten.

tot vorig jaar, bestelde ik wel fotoalbums, dan kreeg ik een bevestigingsmail, een link om online je fotoboek te bekijken en ook mails over de levering. Ook dat kan niet meer.

Ik heb zelf 2 x gemaild via hun onlinemailfunctie. Geen reactie , terwijl ze pretenderen na 1 dag contact met je op te nemen. Zij hebben nu wel al mijn gegevens en ik kan hen niet bereiken...voelt niet goed

De oplossing

Het liefst mijn fotoalbum natuurlijk en anders op zijn minst mijn geld terug. 34,38 Euro

1 reactie

  1. Auteur
    Fotoalbum.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Natasja,

    Je bestelling stond op "niet betaald" in ons systeem. Omdat we dit helaas niet meer kunnen controleren, heb ik hem handmatig op betaald gezet. Je bestelling wordt nu verwerkt en je ontvangt deze zo spoedig mogelijk (Binnen 5 werkdagen).


    Met vriendelijke groet,

    Frank van der Stad
    Sr. Webdeveloper Fotoalbum.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bloemblaadjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn album is inderdaad thuis bezorgd. Ik blijf het jammer vinden dat er via de website geen communicatie is geweest en wel iets gebeurd als ik een klacht plaats. Vergeleken met de andere boeken die ik in het verleden bij jullie heb besteld was de kwaliteit nu aanzienlijk minder. Ik ben dus redelijk tevreden met de afhandeling, maar zal niet snel meer iets bestellen bij jullie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen