Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Fotoboek is zonder mij geïnformeerd te hebben op ander papier gedrukt.

Monique2017

Afgelopen december (2016) een fotoboek via fotoalbum.nl besteld en niet gekregen wat ik besteld heb. Ze hadden het gewenste fotopapier niet op voorraad en zonder mij geïnformeerd te hebben hadden ze het boek op ander papier (de goedkoopste) gedrukt voor hetzelfde bedrag. Ik ben al maanden bezig (na vele mails en telefoontjes) om contact met ze te krijgen maar ze laten op 1 mail na niet van zich horen. Ze mailde terug dat ik extra moet betalen om als nog het fotoboek op het gewenste papier te laten drukken. Hier ben ik het niet mee eens, want ik kan er niks aan doen dat hun hun voorraad niet voorradig hebben en mij ook nog eens niet informeren hierover. Ik ben echt klaar met dit bedrijf en wil mijn geld terug. Maar wat ik ook probeer ze laten niks van zich horen. Dus wat kan ik nu nog doen?

Graag geld terug of het fotoboek op gewenst fotopapier drukken

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?