Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Geen levering fotoalbum en niet reageren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259042
Gebruiker
josl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de website van fotoalbum.nl hebben wij een album gemaakt, besteld en betaald. Toen het album niet volgens de levertijd bezorgd werd hebben we geprobeerd om contact te zoeken met fotoalbum.nl. Na vele pogingen eindelijk een keer een antwoord gekregen dat het verstuurd zou zijn met een tracking nummer van GLS. Helaas is het afgeleverd bij onbekenden en dat is doorgegeven. Het zou worden uitgezocht. Niets meer van gehoord. Sinds enige weken heb ik wekelijks gebeld maar wordt nooit teruggebeld. Ook op email wordt niet gereageerd. Het is ronduit schandalig. Stelletje oplichters zijn het.

De oplossing

Levering album of anders terugbetaling

1 reactie

  1. Auteur
    josl
    Datum
    Zoals in mijn klacht al eerder vermeld is de communicatie vanuit fotoalbum. nl NUL. ik wacht al maanden op mijn bestelling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
josl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Geen enkele communicatie ondanks vele gepleegde telefoontjes. Mijn album is niet geleverd! Ik ben nu gestopt met klagen. Het helpt geen snars en maakt me boos. Ik zoek een andere leverancier en neem mijn verlies. Mensen, nooit meer naar fotoalbum.nl want het zijn oplichters.!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen