Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Geen levering fotoalbum en niet reageren

josl

Via de website van fotoalbum.nl hebben wij een album gemaakt, besteld en betaald. Toen het album niet volgens de levertijd bezorgd werd hebben we geprobeerd om contact te zoeken met fotoalbum.nl. Na vele pogingen eindelijk een keer een antwoord gekregen dat het verstuurd zou zijn met een tracking nummer van GLS. Helaas is het afgeleverd bij onbekenden en dat is doorgegeven. Het zou worden uitgezocht. Niets meer van gehoord. Sinds enige weken heb ik wekelijks gebeld maar wordt nooit teruggebeld. Ook op email wordt niet gereageerd. Het is ronduit schandalig. Stelletje oplichters zijn het.

Levering album of anders terugbetaling

josl
    Zoals in mijn klacht al eerder vermeld is de communicatie vanuit fotoalbum. nl NUL. ik wacht al maanden op mijn bestelling.

josl
Niets. Geen enkele communicatie ondanks vele gepleegde telefoontjes. Mijn album is niet geleverd! Ik ben nu gestopt met klagen. Het helpt geen snars en maakt me boos. Ik zoek een andere leverancier en neem mijn verlies. Mensen, nooit meer naar fotoalbum.nl want het zijn oplichters.!

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?