Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Niet leveren fotoalbums en onbereikbaar zijn.

Véronique

Op 23 augustus heb ik een fotoalbum besteld met ordernummer 52853298. De prijs hiervan bedroeg € 87,10. Op 1 september heb ik een fotoalbum besteld met ordernummer 52853376. De prijs van dit album was € 35,10. Beide albums heb ik (nog) niet ontvangen. Ik heb fotoalbum.nl via de mail tot 2 keer toe verzocht mij de albums zo spoedig mogelijk te leveren. Heb hierop geen antwoord gekregen. Telefonisch is Fotoalbum.nl niet te bereiken. Ik maak me ernstig zorgen over de levering. In beide albums staan dierbare herinneringen. En ik heb er wekenlang aan gewerkt.

Graag wil ik beide albums zo spoedig mogelijk thuisbezorgd krijgen. Ik heb in het verleden vaker van Fotoalbum, albums afgenomen, o.a. ons trouwalbum (2x) en was hier telkens tevreden over. Ik snap het dan ook niet. Ik heb er ook ontzettend veel tijd aan besteed om ze zo mooi te maken.

Fotoalbum.nl
    Beste Mirjam,

Ik heb je bestellingen gecontroleerd en order met nummer 52853376 moet je nu hebben moeten ontvangen. Klopt dit?

Over de order met ordernummer 52853298 moet je een mail van Menno hebben ontvangen.

Frank van der Stad
    Sr. Webdeveloper Fotoalbum.nl

Frank van der Stad
    Sr. Webdeveloper Fotoalbum.nl

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?