Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): Toegang krijgen tot een album dat volledig klaar is voor verzending/afdrukken

Maggy T

mijn foto album is helemaal klaar om doorgestuurd en afgedrukt te worden. De site is echter niet meer 'bereikbaar'. Het is een album waar heel veel werk aan geweest is, dus herbeginnen is geen optie. Het is overigens een album 2/2, waarvan ik deel 1 wel nog ontvangen heb en dat in dezelfde trant gemaakt is als het eerste.

Indien fotoalbum.nl het niet meer kan/wil afdrukken, dat ze mij dan tenminste mijn gemaakt album ter beschikking stellen, zodat ik het ergens anders kan aanbieden/maken.
Waarom hebben jullie je klanten niet verwittigd dat er mogelijks problemen zouden zijn?

Maggy T
    Graag een reactie! Ik wil toegang tot mijn album dat volledig klaar was voor verzenden. Gelieve dit ter mijne beschikking te stellen.
    Maggy T

Ook een klacht indienen over ?