Opgelost door Fotoalbum.nl (Failliet): Twee albums niet ontvangen.. Bedrijf onbereikbaar..

content Opgelost
suzanne111

Ik heb op 16 januari twee albums besteld, maar nog niks ontvangen. Het blijft op ín productie' staan. Chatten kan niet meer via de site, telefonisch zijn ze onbereikbaar en krijg je een bandje..en het emailadres is ongeldig volgens mijn hotmail account.. Dat geeft me een niet geruststellend gevoel.. Ik heb hier besteld, omdat ze betaalbaar zijn we we niet veel te besteden hebben. Hopelijk zijn ze niet failliet..?

Alsnog maken van de albums en opsturen of terug storten van het hele bedrag..

suzanne111
    Geen reactie gehad van Fotoalbum .nl en ze zijn nog steeds onbereikbaar. Mails beantwoorden ze niet, maar ze blijven wel met nieuwe acties adverteren en beloven daar gewoon 6-9 dagen levertijd!! Mensen betalen dus voor zogenaamde acties, maar krijgen vervolgens niks! Ik heb ook nooit een bevestigingsmail gehad of een berichtje.. Communicatie is nul komma nul en je fotoboek blijft op ín productie' staan als je inlogt op je account. Het voelt als oplichting en ik heb elders maar vast losse foto's laten afdrukken. Ik heb een geld meer voor cadeau albums, dus dan maar gewone foto's bij de AH laten maken voor oma.
    suzanne111
    Tot mijn volle verbazing vielen net de twee foto albums op de deurmat! Geen briefje erbij verder, alleen de twee boekjes. Ze zien er mooi afgewerkt uit, prima!! Ik snap alleen niet dat dit bedrijf niet communiceert met zijn klanten. Fotoalnum.nl, als jullie een bevestigingsmail hadden gestuurd. Vervolgens gewoon bereikbaar waren geweest of een mailtje hadden verstuurd dat de levertijd vertraagd was, had ik geen klacht ingediend. Onbereikbaarheid, het niet beantwoorden van mailtjes en de klant dus op geen enkele manier te woord staan, werkt niet. Zorg dat er iemand de telefoon opneemt, wees eerlijk in levertijden en beantwoord mailtjes! Het regende van klachten op internet.. Dat geeft geen goede indruk en de klant weet niet waar hij/zij aan toe is. Wees klantvriendelijk en dus ook goed bereikbaar! Albums zijn mooi!

suzanne111
Ze hebben niks aangeboden of laten horen. Wel viel ineens vandaag een envelop op de deurmat met de albums erin. Verder geen briefje erbij, niks. De albums zijn van goede kwaliteit, maar ze moeten echt klantvriendelijk zijn, eerlijk zijn over levertijden .Klanten willen best iets langer wachten, zolang je ze eerlijk op de hoogte stelt en je je belofte maar na komt. Wees bereikbaar telefonisch, beantwoord emails! Over de albums ben ik echt heel tevreden, maar werk aan de service en bereikbaarheid! Een onbereikbaar bedrijf, een levering die niet lijkt te komen en vele klachten op internet wekken argwaan bij de klant...

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?