Klacht Fotoalbum.nl (Failliet): zeeeeeeer slechte service en communicatie én kwaliteit

Klachtnummer
# 253116
Gebruiker
Barrel22
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na weken wachten en eerder excuus 11 dagen geleden deze mail gestuurd.
Nu heb ik een van mijn twee bestellingen ontvangen. Op zich heel fijn, ware het niet dat de kwaliteit slecht is. ik heb een hele rij fotoboeken van jullie in de kast staan en die zien er allemaal veel beter uit. op elke pagina zitten vertikale strepen en de foto's zijn ook niet mooi scherp. Daarnaast heeft een van de 6 albums een hele andere kleurstelling.

Ik ben erg teleurgesteld en niet blij.

Juist nu ik aan vijf mensen een album kado wil geven gebeurt dit. Ik wil ze niet een album geven met onscherpe foto's met vage strepen.

Wat gaan jullie hieraan doen?

Geen reactie gehad. En een bestelling van 3 januari nog altijd niet ontvangen.

De oplossing

zsm mijn nog niet geleverde album ontvangen en dan wel van de gewenste kwaliteit.
De eerder ontvangen albums opnieuw ontvangen en dan van goede kwaliteit.

1 reactie

  1. Auteur
    Barrel22
    Datum
    Ineens is mijn album bezorgd! Ook hier niet de kwaliteit die ik vroeger van ze gewend was maar ik ben wel heel blij met de komst van mijn album.

Ook een klacht indienen over Fotoalbum.nl (Failliet)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen