Klacht Fotobehangkoopjes.nl: hopeloze discussie met Fotobehangkoopjes.nl

MM MM

Hallo. Ik heb Fotobehangkoopjes.nl geïnformeerd over het retourneren van het product vanwege een slechte afdrukkwaliteit maar Fotobehangkoopjes.nl antwoordde dat die mogelijkheid niet bestaat. Na een paar e-mails te hebben uitgewisseld, kreeg ik te horen dat er een mogelijkheid is tot retournen, maar er zullen administratieve kosten zijn bereken, die niet in hun reglement worden vermeld. Er is geen informatie in hun reglement over de administratieve kosten bij het retourneren van een product. Hoe het mogelijk is?

Fotobehangkoopjes.nl denk dat geef me een extra optie voor het retourneren van een product (maar ik heb gewoon recht voor product te retournen) en nu zitten we in discussie over de voorwaarden. Fotobehangkoopjes.nl heeft extra administratieve kosten die niet in hun reglement zijn opgenomen.
Beste, tot nu toe heb ik geen antwoord gekregen waar in hun reglement staat informatie over administratieve kosten bij geval van retourneren. Groeten Mariusz Mielczarek

Fotobehangkoopjes.nl
    We hebben reeds aangegeven en dat is terug te lezen in ons retourbeleid, dat we werken met suggestieve maten. Zo om het voor onze klanten makkelijker te maken, dat betekend niet dat het kant en klare producten zijn. Elke fotowand bestelling zal speciaal voor de klant in de gewenste maat gedrukt worden. We hebben hier dus te maken met een print on demand principe en geen standaard product dat zo uit de schappen komt.

We hebben in dit geval dus een uitzondering gemaakt voor de klant om het product te retourneren (op eigen kosten). De kosten betreffende administratie- verwerkingskosten van een retour mogen wij juridisch gezien doorberekenen. Deze informatie kan de klant terugvinden in de algemene voorwaarden.

Hopende zo voldoende context en informatie te geven.

Ook een klacht indienen over Fotobehangkoopjes.nl?