FotoGoed.nl

actief

Over ons

FotoGoed biedt een ruim assortiment aan fotoboeken, fotoalbums, kalenders, wenskaarten, canvassen, visitekaartjes en speciale fotoproducten zoals b.v. CD en DVD hoesjes, via het menu aan de linkerzijde is gedetailleerde informatie te vinden over al onze fotoproducten. Afgezien van de producten die hier te vinden zijn is Fotogoed continu bezig met innovatie op nieuw digitaal drukwerk en staan wij open voor speciale verzoeken c.q. maatwerk. Zoekt u een bepaald foto product om te maken van uw digitale foto’s, loont het de moeite om contact op te nemen met Sales & Marketing, dit geldt ook voor voordelige extra kortingen op grote oplages. Wij zullen dan in samenspraak met onze drukkerij onderzoeken wat de mogelijkheden zijn, dan wel komen met een offerte op maat. Ook hier geldt dat FotoGoed streeft naar de beste combinatie in kwaliteit, prijs en service, een tevreden klant is altijd ons doel.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
0 klachten Onbekend

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Ook een klacht indienen over FotoGoed.nl?