Klacht Fotografie Jan Oehlen: pasfoto ID

Klachtnummer
# 29961
Gebruiker
jodydi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb pasfoto's laten maken bij jan oehlen, maar deze bleken niet goed te zijn voor het ID, ben met het formulier van de gemeente naar jan oehlen, terug gegaan en heb het geld terug gevraagd, daar ik al nieuwe pasfoto's heb laten maken in de buurt van de stadswinkel, anders moest ik weer een nieuwe afspraak maken.
Jan Oehlen gaf aan dat hij geen geld zou terug geven, hier deed hij niet aan was zijn antwoord.

De oplossing

teruggave geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fotografie Jan Oehlen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fotografie Jan Oehlen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen