Klacht Fotokleurig Uitgeest: foto's betaald maar na ruim 1,5 jaar nog niet in bezit

Klachtnummer
# 275844
Gebruiker
M. Lammers
Datum
0 reacties

Details

De klacht


In december 2016 een babyshoot gehad, 21 maart 2017 laten weten welke foto's we graag wilden ontvangen. Ook direct bijbetaald voor extra foto's. Op 31 mei 2017 stuurde fotokleurig per email een link naar een wetransfer document waar waarschijnlijk de foto's in stonden. Deze werden echter automatisch op 7 juni weer verwijderd. Ik las mijn mail pas weer op 13 juni waardoor ik dus nooit toegang heb gehad tot de foto's. Dit direct laten weten en gevraagd de link nogmaals open te stellen. Na herhaaldelijk vragen (per email) is dit tot op heden (6 okt 2018) nooit gebeurd. Ik heb dus betaald voor fotoshoot + foto's maar nog altijd geen foto's.

De oplossing

Betaalde foto's leveren of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fotokleurig Uitgeest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fotokleurig Uitgeest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen