Opgelost door Fotolijstenwinkel.nl: Besteld en betaald op 1 mei, nog niks ontvangen op 3 juni.

Lotje

Ik heb twee lijsten (een kersen, een naturel) en een passe partout besteld en betaald op 1 mei, nog niks ontvangen op 3 juni.

geld terug 72,09

Fotolijstenwinkel.nl
    Goedemorgen,De bestelling is compleet naar u onderweg. Op de brede lijst zit een levertijd van een week, deze lijsten worden op bestelling gemaakt. De bestelling is gedaan op 12 mei, niet op 1 mei. Excuses voor de vertraging..
    Lotje
    U hebt gelijk, het was 12 mei. Ik wacht de levering af. Het grootste probleem was dat ik u niet kon bereiken. Al stuurt u maar een mailtje terug met daarin: 'ik zal er naar kijken', dat was al prettig geweest..
    Fotolijstenwinkel.nl
    Volgens PostNL moet het pakket vandaag bij u aangeboden worden. De track en trace code is: 3SMYPA078409418
    U kunt dat hier nakijken: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
    Nogmaals excuses!
    Lotje
    De lijsten zijn binnen. Ik heb ze weliswaar met gevaar voor eigen leven op de scooter van mijn oude naar mijn nieuwe adres moeten vervoeren - zoals ik al aangaf was ik aan het verhuizen - maar we zijn nu klaar. Bedankt.
    Fotolijstenwinkel.nl
    Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht en succes met verhuizen!
    Bedankt.

Lotje

Ook een klacht indienen over Fotolijstenwinkel.nl?