Opgelost door Fotolijstenwinkel.nl: Besteld en betaald op 1 mei, nog niks ontvangen op 3 juni.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62493
Gebruiker
Lotje
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee lijsten (een kersen, een naturel) en een passe partout besteld en betaald op 1 mei, nog niks ontvangen op 3 juni.

De oplossing

geld terug 72,09

6 reacties

  1. Auteur
    Fotolijstenwinkel.nl
    Datum
    Goedemorgen,De bestelling is compleet naar u onderweg. Op de brede lijst zit een levertijd van een week, deze lijsten worden op bestelling gemaakt. De bestelling is gedaan op 12 mei, niet op 1 mei. Excuses voor de vertraging..
  2. Auteur
    Lotje
    Datum
    U hebt gelijk, het was 12 mei. Ik wacht de levering af. Het grootste probleem was dat ik u niet kon bereiken. Al stuurt u maar een mailtje terug met daarin: 'ik zal er naar kijken', dat was al prettig geweest..
  3. Auteur
    Fotolijstenwinkel.nl
    Datum
    Volgens PostNL moet het pakket vandaag bij u aangeboden worden. De track en trace code is: 3SMYPA078409418
    U kunt dat hier nakijken: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
    Nogmaals excuses!
  4. Auteur
    Lotje
    Datum
    De lijsten zijn binnen. Ik heb ze weliswaar met gevaar voor eigen leven op de scooter van mijn oude naar mijn nieuwe adres moeten vervoeren - zoals ik al aangaf was ik aan het verhuizen - maar we zijn nu klaar. Bedankt.
  5. Auteur
    Fotolijstenwinkel.nl
    Datum
    Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht en succes met verhuizen!
  6. Auteur
    Lotje
    Datum
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lotje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fotolijstenwinkel.nl?