Klacht Fotolijstenwinkel.nl: Bestelling 27681 niet ontvangen, geen reactie op reclamatie

A.G. Borghans

bestelling van 16-juli nog steeds niet ontvangen. Krijg geen gehoor na herhaaldelijk mailen en bellen. De website is inmiddels ook al enkele weken in onderhoud. Ik wil minimaal mijn geld terug en een behoorlijke reactie.
Bestelnummer: 27681
1x 50 stuks New Lifestyle lijsten a 50.34 eur

Een behoorlijke reactie en geld terug ofwel directe levering.

A.G. Borghans
    Heel vreemd dat reactie uitblijft. Ik hoop dat dit soort malafide bedrijven goed worden aangepakt en is het dan ook goed dat dit er klachtenkompas is, hoewel nog niet opgelost!!
    A.G. Borghans
    Vreemd dat er niet gereageerd wordt. Website is uit de lucht, maar deze meneer zou nooit meer een handel mogen beginnen.
    Fotolijstenwinkel.nl
    Het betreft een bestelling van 25 lijsten voor het genoemde bedrag. Inmiddels is contact met u opgenomen (gereageerd) en gaan we het oplossen. Excuses!
    A.G. Borghans
    Er is nu inderdaad contact opgenomen, we wachten de levering af, dan kunnen we dit netjes afsluiten.
    Fotolijstenwinkel.nl
    Goedemiddag,De lijsten zijn naar u verzonden. Via de mail heeft u een track&trace code ontvangen. Nogmaals excuses voor de vertraging. Veel plezier van de lijsten.
    A.G. Borghans
    Uiteindelijk is de zending in goede orde ontvangen, na melding op facebook en klachtenkompas. Na enig aandringen verder zeer vriendelijk afgehandeld, jammer dat het zover moest komen. Een beetje info over hoe verder had een hoop ellende aan weerskanten kunnen schele.

A.G. Borghans

Ook een klacht indienen over Fotolijstenwinkel.nl?