Klacht Fotoprofessional Amsterdam: Ik heb een defecte camera gekocht en wil graag mijn geld terug.

rxcroes

Ik heb op zaterdag 24 Maart een analoge camera (Yashica t5) gekocht bij Fotoprofessional Amsterdam. Slechts een uur na mijn aankoop kwam ik erachter dat de camera defect was, en ben ik direct teruggegaan naar de winkel. Er werd mij verteld dat ze gingen proberen hem te repareren, en in de tussentijd kreeg ik een tegoedbon in het geval dat dezelfde camera in de toekomst op voorraad zou zijn. Ze zouden mij laten weten of hij gerepareerd kon worden, maar ze hebben mij niks laten weten. Toen ik later terugging vertelden ze mij dat ze hem niet konden repareren omdat dat hun veel geld zou kosten.

Ik ben nu €175 kwijt en heb een tegoedbon waar ik niks mee kan, omdat de camera zeldzaam is en de kans zeer klein is dat hij weer binnen komt. Ik ben er niet verantwoordelijk voor dat de camera kapot is gegaan en heb zelfs recht op een gratis reparatie, maar dat heb ik niet ontvangen.

Ik wil graag het bedrag van €175 volledig terugkrijgen.

Fotoprofessional Amsterdam
    Goedendag we zullen het geld terugstorten op uw rekening.
    zou u ons een rekening nummer kunnen geven waar het heen mag.

Ook een klacht indienen over Fotoprofessional Amsterdam?