Klacht Four Electronics: Bedrijf weigert garantie na foutieve reparatie binnen garantieperiode

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 29099
Gebruiker
Kranne-brkl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Aangeschaft desoldeergereedschap stukgegaan binnen zes maanden.
In eerste instantie heb ik het bedrijf gevraagd het defecte onderdeel op te sturen zodat we beide voordeel zouden hebben.
Reactie was niet erg vriendelijk en ik heb gedaan wat bedrijf mij verzocht.
Op eigen kosten verzonden ter reparatie.
Na "reparatie" defect ontvangen (deze keer andere klacht dan eerst).
Na wederom contact met het bedrijf weigert deze elke vorm van garantie omdat ik het apparaat had doorgemeten ( zonder enige reparatie).
Aangetekende voorbeeldbrief gestuurd van consumentenbond.
Bedrijf blijft weigeren op grond van mijn verrichten metingen.

Gewenste oplossing

Uitvoering van geheel kosteloze reparatie van de machine en vergoeding van de door mij gemaakte kosten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Four Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Kranne-brkl
    Datum
    Genen reactie mee van bedrijf. Is gewoon en bedrieger en ondeskundig!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Four Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen