Klacht Fox Sports: niet functionerende stream bij abonnement

Miekjemar

Ik heb een Fox Sports Go abonnement t.w.v. 15 euro per maand. Altijd probleemloos wedstrijden kunnen kijken. Echter bij de (voor mij) wedstrijd van het jaar (Ajax - Feyenoord, d.d. 25/01/15) heb ik problemen. De problemen bestaan uit dat ik ong. 5 tot 10 sec. beeld heb, en vervolgens loopt het beeld/geluid weer vast in de buffer. Dit de gehele wedstrijd door. Uiteindelijk gestopt met kijken en via de radio verder geluisterd. Maar daar heb ik natuurlijk geen betaald abonnement voor. De wedstrijd later op de middag kon ik weer probleemloos streamen. Dit heeft volgens mij niets met mijn internet verbinding te maken (50 mb glasvezel), maar alles met de beschikbare capaciteit bij FS. Het enige wat FS doet is via twitter een mager excuus aanbieden voor de enige hinder die er was bij het streamen van deze wedstrijd. Wat mij betreft heeft FS een wanprestatie geleverd voor een betaalde dienst en het zou FS sieren als zij daar enige vorm van compensatie t.o. zetten voor abonneehouders

Vorm van compensatie voor het niet leveren van een betaalde dienst. Of wel restitutie gedeelte abonnementsgeld of een eenmalig in te zetten kijkcode voor een andere wedstrijd (buitenland competetie) o.i.d.
Het blijft vreemd dat mensen die de eenmalige code aanschaffen wel een compensatie aangeboden krijgen en abonneehouders afgewimpeld worden met een excuus.

Ook een klacht indienen over Fox Sports?