Klacht Fox Sports: Structureel slechte streams

Alamo

In de afgelopen 3 jaar is er een structureel probleem met uw dienst: bij populaire wedstrijden schiet de stream tekort. Dat wil zeggen: beeld en geluid dat zichzelf elke 5 seconden herhaalt, dat elke 10 seconden wel een halve minuut begint te bufferen en soms ook nog rare kleuren en vertekening in het beeld.
In de afgelopen jaren heb ik hier regelmatig (vooral via Twitter maar ook via e-mail en telefonisch) over geklaagd. Als ik al een reactie kreeg was dat er vooral een die ging over het feit dat er technische problemen waren. Nooit compensatie, nooit verontschuldigingen en zelfs nooit het vooruitzicht op beterschap.

Onderhand ben ik er wel klaar mee, dat zult u begrijpen. Vanwege uw monopoliepositie in de markt kan ik nergens anders heen en blijf ik elk jaar maar weer geld overmaken en krijg daar slechte kwaliteit en geen service voor terug. Het is tijd dat dat verandert.

Ik eis compensatie, en wel als volgt: mijn jaarabonnement voor dit voetbalseizoen teruggestort op mijn rekening, bij jullie bekend.
Dit is een redelijke hoeveelheid omdat ik al drie jaar geen populaire wedstrijden kan kijken zonder haperingen in beeld en geluid. Dat zijn zo'n 8 a 10 wedstrijden per jaar. Vermenigvuldig dat aantal met uw wedstrijdprijs (12 euro), en we komen ongeveer aan het door mij geëiste bedrag.

Ook een klacht indienen over Fox Sports?