Opgelost door Frank Energie: Er is 4 maanden borg betaald door twéé facturen te sturen aan mij.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 642503
Gebruiker
D. Verveer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er is mij twéé keer factuur gestuurd voor borg (2 maanden vooruit betalen). Beide facturen betaald. Achteraf bleek borg '2 maanden'. Dus niet '4 maanden'. Heb al 5x email gestuurd : géén reactie.

Gewenste oplossing

Stort tweede betaling terug : is 'onverschuldigt' !!
Geboden oplossing
HEt wordt opgelost, duurt alleen wat langer.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    D. Verveer
    Datum
    Omdat FRANK energie niet reageert kan ik geen rectie geven als ik dit sluit.
    Probleem is opgelost, dankzij tip van ABNAMRO.. Frank Energie is snelst bereikbaar via WA : +31 6 49163884
  2. Auteur
    D. Verveer
    Datum
    Frank Energie werkt zich 3-slagen-in-de-rondte.. .. probleem opgelost, door verrekening met facturen januari en februari. Ze hebben geen tijd om hier te reageren, om de email achterstand in te lopen. Benader ze via WhatsApp ( met dank aan ABNAMRO helpdesk :) 06 491 638 84

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Frank Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen