Klacht Frank Energie: Frank sluit je gewoon af

Klachtnummer
# 623113
Gebruiker
Rhnn85
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zo’n vijf weken geleden via klantenservice van Frank Energie aangegeven dat ik mijn rekening niet kan betalen. Vervolgens meerdere malen gemaild en reactie gekregen dat het momenteel wat langer duurt. Ondertussen krijg ik wel bericht van Enexis dat ze mij over een week gaan afsluiten.

Kennelijk wil Frank Energie niet helpen.

Gewenste oplossing

Wil snel een reactie zodat we samen een oplossing kunnen vinden zonder dat ik afgesloten wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Rhnn85
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie gehad ondanks dat ik meerdere mails heb gestuurd de afgelopen weken en dagen. Het is echt schandalig hoe er wordt omgegaan met klanten bij Frank Energie. Zodra ik over kan ben ik dan ook weg.

Ook een klacht indienen over Frank Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen