Opgelost door Frank Energie: Geen reactie op klachten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 619817
Gebruiker
Frans58
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zeer slechte app en het inzicht over gebruik komt laat op de dag terwijl "slimmemeterportaal" de meterstanden van gas en elektriciteit al vroeg gereed heeft.
Ook geen reactie op mail of feedback.
Waarom heeft een energiebedrijf geen telefoonnummer voor contact?

Gewenste oplossing

Zorgen dat de app goed werkt en het belangrijkste de communicatie verbeteren en reageren op mails en op de feedback
Geboden oplossing
toch nog telefonisch contact gehad en goede uitleg gehad
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Frans58
    Datum
    Een mail ontvangen dat mijn klacht met nummer 169287 ontvangen is. Nu nog afwachten op reactie.
  2. Auteur
    Frans58
    Datum
    wachten op telefonisch contact

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Frank Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen