Opgelost door Frank.nl: Beloven maar niet nakomen.

content Opgelost
Jan_

Hoezo vandaag bestellen, morgen leveren? Niet dus! Na veel bellen ( eindeloos in de wacht staan) 2x tel. contact gehad. " er was vertraging", 2e keer werd gezegd dat ze het niet konden vinden in het magazijn en het verder moesten uitzoeken. Na 3 nietszeggende mailtjes gebeld en gezegd dat de bestelling moest worden geannuleetd en dat ze het moesten terugstorten. Gelijk daarop een "aanpassing order" ontvangen waarin de annulering werd bevestigd. Geld terug kon wel een paar werkdagen duren!
Tijdens het typen van deze klacht krijg ik weer een mail dat als ik binnen 48 uur niet reageer, ze ervan uitgaan dat de klacht is opgelost! Prompt komt mail 2 binnen: " wegens enorme drukte kan het 4(!) dagen duren voordat het in behandeling wordt genomen". 1minuut later mail 3: klanttevredenheidsonderzoek.....
Ter info: zelfde apparaat gistermiddag bij Bol.com besteld: komt om 12 uur vanmiddag.

Zsm geld retour en in het vervolg ( niet voir mij meer) communiceren met je klant als je niet conform je eigen voorwaarden kunt leveren en teminste excuses voor de gang van zaken aanbieden als je zelf steeds er achteraan moet belles en mailen!

Frank.nl
    Beste meneer Brand,

Bedankt voor uw bericht. Zoals aangegeven op onze website was de levertijd van uw bestelling wat langer dan een dag. De verwachte levertijd van al onze artikelen staat op de productpagina's onder de prijs aangegeven. Daarentegen zie ik wel dat we de levertijd die stond aangegeven niet hebben kunnen aanhouden. Hiervoor onze oprechte excuses! We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden over het verloop van de bestelling. Dit gebeurt veelal met automatisch verzonden mails. We vinden het erg vervelend om te horen dat u hierdoor nogal ontstemd bent. Dat is natuurlijk niet het doel van deze emails. Nogmaals excuus! Uw bestelling is inmiddels geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk overgeschreven naar uw rekening. Mochten we verder toch nog iets voor u kunnen doen dan horen we dit graag.

René
    Klantenservice Frank

Ook een klacht indienen over Frank.nl?