Klacht Frank.nl: Nepreclame, klantenservice reageert niet, winkel lijkt frauduleus.

S. Schleim

Frauduleuze praktijken bij Frank.nl: ze lokken jou eerst met nepreclame, de klantenservice reageert vervolgens niet en tenslotte voorkomen zij dat je een kritische beoordeling over hun werkwijze plaatst. Ik hoop dat de wettelijke inspectie hun naar mijn indruk illegale praktijken eens controleert.

Eerlijk en betrouwbaar zaken doen.

Frank.nl
    Dag Stephan,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je bestelling een dag later is verzonden dan aanvankelijk de bedoeling was. Onze excuses voor dit ongemak! Dit betekent natuurlijk niet dat er direct sprake is van fraude. Er is tot onze spijt vertraging ontstaan en ik zie dat de daarop volgende communicatie ook niet goed is afgehandeld. Ook dat is niet de bedoeling, nogmaals onze excuses. Ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd, mochten we echter nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Klantenservice
    Frank

S. Schleim
Frank.nl neemt geen verantwoordelijkheid voor de juiste afhandeling van de bestelling.

Ook een klacht indienen over Frank.nl?