Opgelost door Franke: Filtersysteem produceert echter de hele dag kolkend geluid

angry Opgelost
M.P. Harbers

wij hebben recent een nieuwe keuken geinstalleerd en op basis van de aanbeveling van dhr Keukenbedrijf hebben we een kraan aangeschaft van Francke, De perfect 3 touch irena black met combi S boiler

Het filtersysteem produceert echter de hele dag geluid, in de avond en ook nacht een klokkend of kolkend geluid, hoort dat bij het systeem? Is dit normaal of kan ik dat verhelpen?

De kraan is door een erkende installateur geïnstalleerd.

Online word ik niet te woord gestaan ondanks een chat service, dus ik hoop dat mijn klacht verholpen kan worden via deze weg.

Oplossing om geluid weg te halen

M.P. Harbers
    Het betreft de afvoer van de HUB, het filtersysteem geleidingssysteem die vooral bij het zwarte afvoerbuisje een klokkend geluid produceert.
    Franke
    Beste M.P. Harbers,

Graag helpen wij u verder. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het online service formulier in te vullen, wij hebben nog wat aanvullende informatie van u nodig.

M.P. Harbers
    Reeds gedaan afgelopen weekend, ik wacht uw inhoudelijke reactie met smart af

M.P. Harbers
Uiteindelijke oplossing Er zou een monteur komen, maar pas na drie weken. Blijkt intussen dat het afvoerbuisje bij aanleg deels verstopt was, aangelegd door een erkende installateur.... Dat valt Franke echter niet te verwijten! Het was wel een tegenvaller dat ik eerst contact kreeg met een vroeger bedrijf wat door Franke is overgenomen en dat ik weer naar Franke werd verwezen. Uiteindelijk was Franke vrij rap bereid om een monteur te sturen, maar bij dagelijks fors geluidsoverlast was dat voor ons onvoldoende. Dus we zijn zelf op zoek gegaan. Een week voorafgaand aan het geplande monteur bezoek netjes een mail verstuurd aan Franke, maar taal noch teken van het bedrijf dat wat ons betreft niet uitblinkt in klantenservice. Op basis daarvan deze beoordeling bijgesteld.