Klacht Franke: Niet goed geïnformeerd over annulering monteur Franke

LVG

Onze 3 in 1 kokend water kraan van Franke was defect. Hiervoor een afspraak ingepland. Op de dag van de reparatie 's morgens contact gelegd voor het annuleren van de afspraak ivm een plotseling bezoek aan het ziekenhuis voor onze dochter. Hier wilden wij beiden bij aanwezig zijn. Te horen gekregen dat er kosten bij gemoeid zijn, 40 euro. Medewerkster gaf aan dat zij dit ging navragen en dat ik terug gebeld zou worden als dit zo was. Haar medegedeeld dat ik dat erg veel vind en dat er in dat geval iemand thuis blijft. Niet meer terig gebeld, dus er van uit gegaan dat er dus geen kosten aan vast zitten. Vandaag werd er wel gebeld dat de kosten 90 euro betreffen! Zeer verbolgen over het feit dat zij mij hierover niet gebeld hadden terwijl dit wel de afspraak was, omdat er dan iemand thuis zou blijven. Nu willen ze dat wij toch betalen. Telefoongesprek werd uiteraard niet opgenomen.. jammer dat dit zo gaat. Zeer slechte service. Tevens werd er niet in de email vermeld dat er kosten verbonden zitten aan het annuleren van de afspraak.

De voorrijkosten kwijt schelden gezien het onjuist informeren van de medewerkster.

LVG
    Wat fijn bedankt!