Klacht Franke: RVS spoelbak

Karin

In de nieuwe keuken een rvs wasbak zitten die gelijk aan de rand vol met krassen zat en de bak zelf krast gigantisch zonder dat deze echt in gebruik genomen was.
Dit is geen rvs maar een legering daar deze veel harder blinkt dan echt Rvs

Andere spoelbak RVS die gewoon gebruikt kan worden zonder direct te krassen

Franke
    Betreft: Krassen in RVS spoelbak

Beste Karin,

Naar aanleiding van uw klacht betreffende krassen in uw spoelbak, willen wij u graag hierover informeren.

Alle Franke spoelbakken worden vervaardigd van hoogwaardig RVS. Franke spoelunits en spoelbakken worden tijdens het productieproces geborsteld. Hierdoor krijgt de spoelbak een mooie finish. Doordat de spoelbak dagelijks wordt gebruikt kunnen krassen en vlekken ontstaan, dit is niet te voorkomen.

Krassen zijn onlosmakelijk verbonden met rvs en ook niet te repareren. Naarmate de spoelbak / unit langer in gebruik is zullen er meerdere krassen in het rvs komen en vallen deze steeds minder op.

Om uw spoelbak zo mooi mogelijk te houden, adviseren wij u uw spoelbak regelmatig te reinigen met Franke Twister. De Franke Twister is speciaal ontwikkeld voor het reinigen en onderhouden van roestvrijstalen spoelbakken. Met de Twister wordt het RVS heel licht gepolijst, waardoor het materiaal weer een schitterende glans krijgt.

Ik stuur u graag een monster setje van de Franke Twister, hiermee kunt u uw spoelbak perfect onderhouden.

Franke Nederland BV stelt hoge eisen aan haar producten. Mocht u naar aanleiding van deze service brief contact met ons willen opnemen dan kunt u onze service afdeling bereiken op 0492-585121 op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur of per email ks-klantenservice.nl@franke.com.

Wij stellen uw mening zeer op prijs.

Met vriendelijke groet
    Franke Service afdeling
    Karin
    Een dag na installatie is er al een klacht ingediend, toen was de bak niet eens gebruikt, we hebben de oude nog staan, is veel dikker van materiaal en krast niet zo snel als deze., hier "kletterde" het water ook niet zo hard.Met een achterkant van een mes heel zachtjes in de bak geeft al erge krassen. Heb jaren bij een bedrijf gewerkt die met RVS werkte, dit materiaal blinkt veel harder als echte RVS
    Franke
    Beste Karin,

Bedankt voor uw reactie. Wij nemen graag het zekere voor het onzekere. Daarom zal onze service expert, na de vakantie periode in week 34 contact met u opnemen om een afspraak te maken om uw spoelbak te beoordelen en samen met u te kijken naar een passende oplossing.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Franke service afdeling

In afwachting van het contact in week 34, wat dan de oplossing is

Karin

Ook een klacht indienen over Franke?