Klacht Frankrijk op tafel: Besteld, betaald en NOOIT ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 164371
Gebruiker
jmsuijkerbuijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 26 november 2015 heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij "Frankrijk op tafel". De bestelde producten zijn nooit geleverd. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, maar nooit antwoord ontvangen. De telefoon- en faxlijn zijn zogenaamd 24 uur per dag, 7 dagen per week bezet. Jaja. Ik heb op 28 januari 2016 aangifte gedaan bij de politie. Onderzoek loopt nog.

De oplossing

Ofwel de bestelde producten, ofwel mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    jmsuijkerbuijk
    Datum
    Lag in de lijn der verwachtingen dat deze oplichter niet zou reageren. Ik adviseer iedereen die door deze persoon is benadeeld om aangifte te doen. De website is nog steeds online en nog dagelijks kunnen (zullen?) mensen in deze oplichtingspraktijken tuinen. Schandelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jmsuijkerbuijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Frankrijk op tafel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen