Klacht Frankrijk op tafel: Bestelde en betaalde producten niet ontvangen.

Klachtnummer
# 44069
Gebruiker
Vermeulen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Online besteld en betaald op 9 november 2013.
Na 3 weken klacht bij bedrijf ingediend.
Nu, 19 december, geen reactie ontvangen.

De oplossing

Ontvangst van de bestelde producten.
Indien het bovenstaande niet mogelijk is, gaarne geld (32,70 euro's) terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Frankrijk op tafel
    Datum
    Tenzij u de producten alsnog wilt ontvangen, stellen wij u voor het totale orderbedrag aan u te retourneren.
  2. Auteur
    Vermeulen
    Datum
    Ik heb nog steeds niets gehoord hoe dit afgehandeld gaat worden. Het zou betekenen dat ik het geld kwijt ben?
    Frankrijk op tafel? waar blijft het product?
    wel betaald maar niets ontvangen.
  3. Auteur
    Frankrijk op tafel
    Datum
    Wij kunnen de confit en de terrine de faisan per omgaande leveren. De complete bestelling kan tegen half januari. In het eerste geval storten wij het teveel betaalde bedrag terug. U kunt er ook voor kiezen om het totale bedrag terug te krijgen. Graag verenemen wij uw keuze.

Ook een klacht indienen over Frankrijk op tafel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen