Klacht Frankrijk op tafel: Bestelling niet geleverd

Bastiana

Op 2-12-2013 heb ik 6 producten besteld via de website van Frankrijk op Tafel. Ik heb betaald via Ideal en een bevestigingsmail ontvangen. In de mail staat dat ik regelmatig geinformeerd ord over de status van mijn bestelling. Ik heb de bestelling tot op heden niet ontvangen en ook geen informatie over de status van mijn bestelling. Ik heb hier een paar weken geleden een mail over gestuurd en vandaag weer, maar geen reactie ontvangen.
Wel betaald dus, maar geen bestelling en ook totaal geen teken van leven. Helaas begrijp ik dat ik niet d enige ben met een klacht. Ik hoop dat er voldoende klachten binnenkomen om actie te ondernemen!

Alsnog leveren van de producten of geld terug.

Frankrijk op tafel
    Bestelling is op 14-01-2014 alsnog geleverd aan en ontvangen door klant.
    Bastiana
    Ik heb de bestelling na maanden deels ontvangen, de overige producten niet (waren niet leverbaar) en ook geen terugbetaling voor ontvangen, maar ik was er eerlijk gezegd klaar mee om te blijven reageren. Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat Frankrijk op Tafel geen betrouwbare webwinkel is.
    Frankrijk op tafel
    We hebben het opnieuw nagekeken en het blijkt inderdaad dat er nog twee blikjes Rillettes de Poulet Rôti geleverd hadden moeten worden. Het overeenkomstige bedrag gaan wij per omgaande aan u overmaken.
    Bastiana
    Per omgaande of niet, ik heb het bedrag nog niet ontvangen.