Klacht Frans de witte houten: Schandalige behandeling door bedrijfsleider na klacht over tent

Klachtnummer
# 36453
Gebruiker
j.janssen@gmx.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de zomer twee tenten gekocht voor onze dochters. Na twee keer opzetten ging van een tent een stok kapot. Na vakantie daarmee naar frans de witte. Gegaan, dielwilde wel repareren maar alleen voor 10,00 euro. Hoezo garantie? Ook de bedrijfsleider wenste ons niet service te bieden, sterker nog, als we bleven kagen, dan konden we maar beter weggaan. Dat hebben we dus ook maar gedaan, maar wel zeer teleurgesteld.

De oplossing

Excuses van de bedrijfsleider en 10,00 retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Frans de witte houten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Frans de witte houten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen