Klacht Fred motoren: Aansprakelijk stelling i.v.m levering van een niet gekeurd slot.

Jvdk

op 13 maart 2015 .
Ik heb bij u gevraagd om een art 4 remschijfslot i.v.m. mijn motorverzekering. Dat kan ik wel voor u bestellen. geen probleem met bestellen
Uw medewerker heeft toen aangeven dat het zeker een art4 remschijfslot was en hij bestelde een luma slot met alarm voor € 64,95
Ik heb die dag direct betaald Paar dagen daarna heb ik het slot bij u opgehaald ervan uitgaande dat dit slot een Art 4 slot zou zijn omdat deze ook door uw medewerker zo aan mij verkocht is en ik nodig had voor mijn verzekering.
Ik neem aan dat ik bij een motorzaak als de uwe geholpen ben door een deskundige medewerker die op de hoogte zal zijn hoe een motorverz. in zijn werk gaat.
€ 4.000 in de prullenbak door een slot wat ik bij een erkende motorzaak Fred Motoren gekocht heb.
veronderstelling dat het een ART 4 remschijfslot was , nu blijkt nadat mijn motor gestolen is , de verzekeringen het uitgezocht heeft ,dat het GEEN ART 4 slot is en er dus geen dekking op de verzekering is.

Heb ze een kans gegeven om voor een oplossing te vinden echter weten ze zich er gemakkelijk van af te komen om te zeggen sorry... Ipv een oplossing te komen.
Doordat ik nu een verkeerd ben voorgelicht in een erkende zaak,krijg ik 0,0 € terug van de verzekering.
4000€ in 1 keer weg.

Gewenste oplossing : een schikking, vergoeding voor de geleden schade ,zelfde model terug Yamaha Tmax 2008.

Wij vinden dat Fred motoren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fred motoren?