Klacht Fred motoren: Betreft: aansprakelijk stelling i.v.m. levering van een niet gekeurd slot

Jvdk

13 3 15
Ik had mijn motor nog maar een paar dagen gekocht voor € 4.000 en werd mij geadviseerd om er een goedgekeurd art 4 slot op te zetten voor mijn motorverzekering.Ik ben toen gelijk met mijn polisvoorwaarden naar jullie toegekomen.
Ik heb bij u gevraagd om een art 4 remschijfslot U gaf toen aan dat kan maar we moeten hem wel voor u bestellen. Ik gaf aan geen probleem met het bestellen te hebben maar heb nog wel gevraagd weet u zeker dat het een Art4 slot is i.v.m. mijn verzekeringspolis.
Uw medewerker heeft toen aangeven dat het zeker een art4 remschijfslot was en hij bestelde een luma slot met alarm voor € 64,95
Ik heb die dag direct betaald en zou gebeld worden als het slot binnen was.
U medewerker heeft mij een slot verkocht wat achteraf niet goedgekeurd blijkt te zijn met alle gevolgen van dien.

U zult begrijpen dat ik hier nog totaal van onderste boven ben, € 4.000 in de prullenbak door een slot wat ik bij een erkende motorzaak Fred Motoren gekocht heb.

Compensatie : Dat ze mij een verkeerd slot verkocht hebben niet degene waar ik om gevraagd hebt dat ik ze de kans hebt gegeven voor een oplossing zorgen ,echter weten ze zich er makkelijk vanaf te brengen ipv een oplossing.

Dezelfde motor terug ,maakt niet uit hoe bj 2008
Of een brief naar m,n verzekering dat een medewerker bij fred motoren mij een verkeerd slot verkocht heeft.als art 4 verkeerd voorgelicht naar de klant toe die vol vertrouwen het slot kocht omdat iemand het verkocht die er verstand van heeft ( erkende motorzaak ) dus ik verwacht dat hij de waarheid spreekt.na motor gestolen is keert de verzekering 0,0€ uit omdat het geen art4 slot is. Ik ben zelf een leek in sloten ,alleen wist ik het Moet art4 zijn voor de verzekering en zei dat nadrukkelijk tegen de verkoper omdat ik mijn motorscooter uit 2008 pas gekocht had wilde ik het beste en €64,95 voor een remschijfslot met alarm (art 4 ) is een hoop geld.

Een schikking.
Vergoeding voor de geleden schade.

Wij vinden dat Fred motoren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fred motoren?