Klacht Free record shop: actie keukenlade Free Record Shop

NJ Wilke

Ik heb een cadeaucard van de FRS. Vlak voordat ik deze wilde gaan gebruiken ging de FRS failliet. Uiteindelijk heeft de FRS een doorstart gemaakt. Ik heb destijds meerdere malen gemaild met de vraag of en wanneer de cadeaukaarten weer gebruikt konden worden. Standaard antwoord met de strekking dat dit nog niet bekend was. Nu keek ik afgelopen week weer eens op de website van FRS en zie tot mijn verbazing dat de cadeaukaarten niet meer gebruikt kunnen worden. Wel kun je deze kaart inwisselen tegen een Keukenlade waardebon twv 50 euro. Ik kan de kaart echter alleen omwisselen in een filiaal van de FRS. Ik woon in Almelo en de dichtsbijzijnde FRS zit in Winterswijk, Zutphen of Zwolle. Niet bepaald om de hoek. Na een e-mailwisseling met de klantenservice hebben zij geen alternatief. Heb zelf voorgesteld om de cadeaukaart met de post op te sturen maar ook dit was blijkbaar geen optie. de "actie" loopt maar tot en met november. Belachelijk dat FRS niks voor mij kan/wil doen.

Ik wil een oplossing voor het omwisselen van mijn cadeaucard tegen een andere waardebon (keukenlade). Ik ben bereid om de kaart per post op te sturen of een kopie van de kaart per e-mail te versturen. Het is voor mij niet te doen om speciaal 100 km te reizen om een kaart om te wisselen. Er is toch ooit geld betaalt voor de cadeaukaart dus een fatsoenlijk alternatief voor mij is wel op zijn plaats.

Wij vinden dat Free record shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Free record shop?