Klacht Free record shop: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 48830
Gebruiker
Scheffers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-12-2013 heb ik op de site van free recordshop een CD besteld. Omdat ik maar steeds niets ontving heb ik op 27-12-2013 een mail gestuurd omdat ik telefonisch geen contact kon krijgen. Vlak daarna kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden werd met post-NL. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Ik heb hierover diverse mails gestuurd, waarvan ik wel een ontvangstbevestiging kreeg, maar nooit een antwoord. De site is uit de lucht en de free recordshop is ook telefonisch niet bereikbaar. Nu krijg ik wel een betalingsherinnering. Ook hier heb ik een mail over gestuurd, maar geen bericht ontvangen. Het niet ontvangen pakje heb ik gemeld bij post-nl. maar omdat er geen track en trace code is kan het niet getraceerd worden.

De oplossing

Creditering van de openstaande nota.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Free record shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Free record shop?