Klacht Free record shop: Retour

Klachtnummer
# 32076
Gebruiker
ericvanderp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Weken geleden een spel besteld bij FRS. Zou als ik op tijd bestelde, de volgende dag binnen zijn. Omdat het een verjaardagskado was, heb ik dit gedaan.

Het spel kwam echter niet aan. Na een aantal keer bellen, bleek dat het pakketje waarschijnlijk kwijt geraakt was. Maar ik moest nog paar dagen wachten. Aantal dagen gewacht en nog geen pakket ontvangen, Heb weer gebeld en spel zou opnieuw opgestuurd worden. Dit keer naar een ander adres, waar mijn zoon woont.

Weer duurde het een tijd voor het pakket daar afgeleverd werd. Ondertussen spel gewoon in de winkel gekocht. Paar dagen later werd het spel eindelijk geleverd, maar dit was dus niet meer nodig.

In 1e instantie was spel met Ideal betaald. Ik heb al een aantal keer een mail gehad dat het bedrag nog steeds open staat.

Laatste telefonische contact was dat ik het spel retour kon sturen bij een DHL service point en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen gestort. 8 augustus retour gestuurd, nog steeds geen geld retour...

Gewenste oplossing

Ideal betaling zsm terug storten, want spel is 8 augustus al retour gestuurd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Free record shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Free record shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen