Klacht Freedom Internet BV: Slechte ervaringen met televisie, bereikbaarheid, begrip en behulpzaamheid van Freedom
Details
Klacht
Hier helaas ook slechte ervaringen met televisie, bereikbaarheid, begrip en behulpzaamheid.Het aanbod van zenders en mogelijkheden is zeer beperkt. Dit hebben we ons niet voldoend gerealiseerd bij het afsluiten.
Maar het werkt ook niet naar behoren. De ontvanger en de afstandbediening zijn niet degelijk en het gebruik is allesbehalve vriendelijk. Terugkijken van (al dan niet opgenomen) programma's loopt constant vast of hapert. Leuk aan het einde van een anderhalf uur durende film (2u incl verplichte reclames) en dan niet door kunnen spoelen waardoor opnieuw starten ook geen optie is. Hetzelfde geldt voor de televisie-app.
Het echte probleem is de bereikbaarheid en de behulpzaamheid. Telefonisch waren ze in mijn geval niet bereikbaar en kreeg ik na 4 dagen een reactie op mijn mail. Terwijl op de website staat dat en wanneer ze telefonisch bereikbaar zijn en dat ze altijd bereikbaar zijn via mail.
De geboden oplossing / mogelijkheden:
"TV kunt u maandelijks opzeggen. De internetverbinding helaas niet. Wilt u toch opzeggen dan dient u het abonnementsgeld te belasten over de periode dat u deze gebruikt heeft plus een afkoopsom van €200."
Gewenste oplossing
De mogelijkheid tot kosteloos opzeggen van het abonnement vanwege ondeugdelijk product (TV) en dienstverlening (bereikbaarheid)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.