Opgelost door Freelanes.nl: Geen geld terug ontvangen na retourzending

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 602858
Gebruiker
Ik wil
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Stoelhoezen besteld. Maten doorgegeven op advies de standaard hoezen besteld. Direct een betaalverzoek gekregen Levering bleef uit na meerdere keren alsnog geleverd. Pasvorm paste helaas niet bij onze stoelen. Direct teruggestuurd en gemaild. Volgens de verzender is het pakket aangenomen echter nog steeds geen antwoord op mail of terugbetaling ontvangen.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van aankoopbedrag zoals in de voorwaarden is opgenomen.
Geboden oplossing
Na een tweede mail met een betaalverzoek kwam er een reactie. En heeft Freelanes het bedrag teruggestort. Ben blij met de afloop echter had vanuit het bedrijf wel wat betere communicatie kunnen zijn op het moment dat het niet ten gunste van het product is. Ik zal dit bedrijf noot aanbevelen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Ik wil
    Datum
    Inmiddels mail antwoord gehad en ook terugbetaling ontvangen. @Paul bedankt!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Freelanes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen