Klacht Freelanes.nl: Hoeslakens waren veel te klein

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 639077
Gebruiker
AvdB1955
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Lakens voor onze camper besteld, betaald, en met enige vertraging gekregen, dus pas het jaar erna voor het eerst gebruikt en toen bleken ze echt absoluut niet te passen. Contact gezocht, en in eerste instantie wel een reactie gehad, maar nu al maanden niks meer gehoord, en dus ook nog geen oplossing voor dit probleem.

Gewenste oplossing

Ik wil graag lakens die wel goed passen of anders mijn geld terug.
Geboden oplossing
Geen reactie en dus ook geen oplossing, erg triest geld kwijt en hoeslaken die veel te klein zijn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    AvdB1955
    Datum
    Helaas nog geen bericht gehad, hopelijk komt er nog wel een reactie zodat we het voor het vakantie seizoen weer begint kunnen oplossen.
  2. Auteur
    Freelanes.nl
    Datum
    Het is jammer dat de hoezen niet naar tevredenheid zijn. Wij hebben eerder al laten weten dat de klacht ver, ver over de datum is te weten meer dan 2 jaar. De wettelijke termijn voor restitutie of klacht is 2 weken, wij hanteren 4 weken en daar hebben wij echt wel coulance in als dat bijvoorbeeld 2 of 3 maanden wordt. Maar de klant heeft hier ook een verantwoordelijkheid in, we zijn meer dan 2 jaar verder. Voor ons is het nauwelijks te doen er nog iets van te achterhalen, het naaiatelier waar wij destijds mee werkten en die de hoezen gemaakt hebben bestaat allang niet meer, wij kunnen door de enorm lange reageertijd van de klant evt schade dus nergens verhalen. We zijn inmiddels een heel ander bedrijf geworden, andere mensen, we hebben de info ook niet meer, we weten ook niet of de doorgegeven maten wel goed zijn enz. Uit eerdere mails bleek dat enkele hoezen wel gebruikt zijn, dus het is voor ons echt een lastig verhaal.
  3. Auteur
    AvdB1955
    Datum
    Ik heb nog een privé bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie gehad. Hopelijk komt het nog komende week.
  4. Auteur
    AvdB1955
    Datum
    Helaas wederom nog geen bericht. Eerst wel tot twee keer toe vragen waren om aanvullende info aan te leveren, en dan vervolgens niets meer te laten horen, is niet echt netjes. Dit schept namelijk verwachtingen dat we tot een oplossing kunnen komen, maar nu komt er geen reactie meer. Triest

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Freelanes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen