Opgelost door Freelanes.nl: Niet leveren bestelling; zwarte autostoelhoes van badstof
Details
Klacht
Op 8 maart 2015 heb ik een autostoelhoes besteld bij Freelane’s. Deze zou binnen drie werkdagen worden geleverd, als de hoes op voorraad was.Op 16 maart ontving ik bericht dat mijn bestelling was verzonden. Op 30 maart echter had ik de autostoelhoes nog niet ontvangen. Daarover heb ik Lucy Wobma van Freelane’s een e-mail gestuurd. In antwoord hierop zegt Lucy Wobma van Freelane’s dat de hoes door PostNL is afgeleverd. Na dit bericht heb ik nog bij verschillende buren gecheckt, maar het pakket is nergens ontvangen. Ik heb Lucy Wobma van Freelane’s meerdere keren gebeld en haar voice mail ingesproken maar helaas neemt ze de telefoon niet op en belt ze niet terug.
Ik heb al betaald voor de hoes en wil graag een oplossing; bijvoorbeeld alsnog de niet geleverde hoes ontvangen of mijn geld terugkrijgen.
Freelane's heeft op 11 april alsnog gereageerd na het lezen van deze klacht op klachtkompas. Een oplossing echter is nog niet aangeboden.
Gewenste oplossing
Alsnog de autostoelhoes ontvangen of mijn geld terugkrijgen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.