Opgelost door Freelanes.nl: Niet leveren bestelling; zwarte autostoelhoes van badstof

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104877
Gebruiker
Barning
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 maart 2015 heb ik een autostoelhoes besteld bij Freelane’s. Deze zou binnen drie werkdagen worden geleverd, als de hoes op voorraad was.
Op 16 maart ontving ik bericht dat mijn bestelling was verzonden. Op 30 maart echter had ik de autostoelhoes nog niet ontvangen. Daarover heb ik Lucy Wobma van Freelane’s een e-mail gestuurd. In antwoord hierop zegt Lucy Wobma van Freelane’s dat de hoes door PostNL is afgeleverd. Na dit bericht heb ik nog bij verschillende buren gecheckt, maar het pakket is nergens ontvangen. Ik heb Lucy Wobma van Freelane’s meerdere keren gebeld en haar voice mail ingesproken maar helaas neemt ze de telefoon niet op en belt ze niet terug.
Ik heb al betaald voor de hoes en wil graag een oplossing; bijvoorbeeld alsnog de niet geleverde hoes ontvangen of mijn geld terugkrijgen.

Freelane's heeft op 11 april alsnog gereageerd na het lezen van deze klacht op klachtkompas. Een oplossing echter is nog niet aangeboden.

De oplossing

Alsnog de autostoelhoes ontvangen of mijn geld terugkrijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Freelanes.nl
    Datum
    Hoewel de track & tracecode (3SKABA235621164 / 1218 GZ) aangeeft dat het pakket is afgeleverd en PostNL bezig is met een onderzoek, hebben wij besloten het volledige bedrag terug te storten.
    We vertrouwen er op dat het hiermee naar tevredenheid, van mevrouw Barning, is afgehandeld.
  2. Auteur
    Barning
    Datum
    De klacht is naar wens afgehandeld; ik heb mijn geld teruggekregen voor de hoes die niet was aangekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Barning
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Freelanes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen