Klacht FreeStyle Libre: Kapotte sensor van Free style libre wordt niet vergoed

Linda

Mijn sensor gaf alleen low waarden terwijl dat niet zo was. Na 36 uur heb ik de sensor vervangen en Freestyle Libre gebeld. Geen enkele toenadering. Ik had de sensor moeten laten zitten en met hun stripjes 3 vergelijkingsmetingen doen. Hoe kan ik dat weten????? Nu is er 60 euro weggegooid want ze komen mij niet tegemoet. Op geen enkele wijze want mijn klacht 'komt zo niet door het systeem'. Ook via de mail geven ze aan dat ze niks voor me kunnen doen.
En dat kunnen ze met hun monopoly positie want de klanten kunnen nergens anders heen. Arrogant gedrag en zeer klantonvriendelijk.
Ik kan bewijzen met een print screen van mijn telefoon dat ik rare waarden heb gescand. Dat was helemaal niet okee want ik had de app niet moeten gebruiken?!?!?! Toch vreemd dat je als bedrijf een app ontwikkelt en je deze eigenlijk maar niet moet gebruiken mocht je nog ergens recht op willen hebben.
Ik ben een realistisch mens maar dit onrecht en deze halsstarrigheid gaat mijn pet te boven.

Mijn sensor a 60 euro vergoeden!

FreeStyle Libre is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over FreeStyle Libre?