Klacht FreeStyleLibre.nl: Gigantische slome en klanten negerende klantenservice

BloodSweat#andTears

Op 07-09-2021 een klacht ingediend (contactformulier)over drie niet goed werkende sensoren, twee sensoren werkten geen 14 dagen. En één sensor die werd ingeprikt bloedde door het sensorgaatje. Ik kreeg een email terug dat ik binnen 48 uur een reactie kreeg.We zijn nu - 48 uur ,15 dagen verder en heb nog steeds geen reactie.(Hoeveel uur hebt u in één dag zitten?! geen wonder dat het niet opschiet) . Heb nog eens een email gestuurd, nog steeds geen reactie. Het ergste is dat de sensoren wel trouw worden gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar. (wat is het toch duur in de zorg hé?! hoe zou dat toch komen?!) Op deze wijze wordt men erg rijk, en de patiënt komt niet uit met zijn/haar sensoren. Ik heb ze in de laatste email een voorstel gedaan om de drie sensoren te vergoeden (die zijn immers al gedeclareerd al heb ik er ook niks aan) en er twee extra bij te sturen voor het lange wachten en de ellende door een klanten service die blijkbaar niet al teveel doen. Aangezien het feit dat iedereen nu op hun website een gratis sensor kan aanvragen om uit te proberen?!! Als laatste heb ik nog een goede tip voor FreeStyleLibre , meer mensen aannemen , en eerst nagaan of ze dan wel geschikt zijn voor de klantenservice !!

Mij compenseren voor in ieder geval drie niet optimaal werkende sensoren. Aangezien die al betaald zijn door de zorgverzekeraar ! En extra twee sensoren zodat ik niet meteen zonder zit , en voor de ellende van een erg slechte klantenservice die "gewoon" klanten negeert. De nummers van de sensoren zijn doorgegeven.
Het is bij Abbott Freestylelibre een gebed zonder einde! Bij deze wil ik mensen waarschuwen voor deze sensors want ze kunnen levensgevaarlijk zijn! Dus gebruik die troep niet!! Toen ik voor deze sensors in aanmerking kwam moest ik eerst een cursusje volgen waarvan ik later een certificaatje kreeg!! Nu bieden ze deze gevaarlijke en onbetrouwbare sensors via de tv-reclame aan om uit te proberen, gratis en voor niks!! Voor iemand die de BG-waarden niet goed onder controle heeft zijn ze levensgevaarlijk, hypers en hypo's geeft de sensor aan, alleen kloppen de waardes niet. Bovendien zouden ze 14 dagen moeten werken, alleen de meeste sensors werken maar ongeveer 10 dagen, dus aan het eind van de rit kom je tekort, want er worden er niet meer vergoedt!! Het schokkende is dat de zorgverzekeraar er verder ook niks aan doet, en braaf de declaraties uitbetalen van gevaarlijke en slecht werkende sensors, aan de firma waar ik ze van ontvang!! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!

BloodSweat#andTears
    Beste Abbott freestylelibre in Hoofddorp , vindt u niet dat het een erg goed idee is dat uw klantenservice is flink wordt aangepakt?!! Bijv. een flink functioneringsgesprek, voor het absoluut niet functioneren van die mensen die bij u horen door te gaan als een service voor klanten? U bent blijkbaar vergeten dat u het wel van diezelfde klanten moet hebben. misschien ook een idee om de NL -tak maar op te heffen. in ieder geval ga ik dit aanhangig maken bij de desbetreffende zorgverzekeraars, wel declareren maar niet leveren!! Een akelig verdienmodel houdt u er op na, ten koste van klanten. Ik dacht het niet!!
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    BloodSweat#andTears
    Op 04-09-2021 het eerste contact formulier ingevuld, waarop stond dat er binnen 48 uur contact zou worden opgenomen. Nogmaals een email gestuurd nog niks. Het is vandaag 02-10-2021 nog steeds niks. Is er nu niemand van de klantenservice die zijn/haar verstand gebruikt. Hebben jullie zoveel klachten dat jullie er niet doorheen kunnen worstelen?! Wat een onverschillig bedrijf!!!!!
    BloodSweat#andTears
    Dan nog maar een kans geven om te reageren!! Wordt toch wel tijd dacht ik zo na 4 weken!! Met een belofte van het bedrijf zelf dat er binnen 48 uur een reactie wordt gegeven. Beetje erg vreemde 48 uur hebben ze daar.

Ook een klacht indienen over FreeStyleLibre.nl?